Drodzy Pacjenci CMZ
ze względu na bardzo dużą ilość połączeń telefonicznych w godzinach porannych (7:00 – 10:00), nie zawsze możemy je wszystkie odebrać, co nie znaczy, że nie są dla nas ważne.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację, zapewniamy, że cały czas pracujemy nad tym, aby czas oczekiwania na połączenie był coraz krótszy.
☎️ Jeżeli dzwonisz w sprawie przedłużenia recepty na stałe leki – skorzystaj z formularza a my zrealizujemy Twoją prośbę w ciągu dwóch dni roboczych.
☎️ Jeżeli zamawiasz receptę w ramach usług komercyjnych skorzystaj z formularza.
☎️ Jeżeli potrzebujesz umówić planową wizytę lepiej zadzwoń po 10:00.
☎️ Jeżeli zgubiłeś/zapomniałeś kodu dostępu do recepty, skierowania do specjalisty zadzwoń po 10.00, a pracownik rejestracji go udostępni.
☎️ Jeżeli nie możesz skorzystać z zaplanowanej wcześniej wizyty, zadzwoń, najpóźniej na dzień przed umówioną konsultacją/badaniem i odwołaj je, to zmniejszy czas oczekiwania innych potrzebujących pomocy medycznej pacjentów .
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Zespół CMZ